آی مک ها و مک بوک پرو های اپل سیلیکون تا سال ۲۰۲۱ و مک پرو های ۳۲ هسته ای تا سال ۲۰۲۲ به بازار می آی
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

بر اساس گزارشات موجود اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۱ مک‌بوک‌پرو های بزرگتری با چیپ های اپل سیلیکون و همین طور آی مک های اپل سیلیکون با طراحی های جدید به بازار عرضه کند و در ادامه آن در سال ۲۰۲۲ بکارگیری چیپ های فوق العاده قدرتمند ۳۲ هسته‌ای مک پرو نسل بعد را معرفی خواهد کرد.

در تایید این گزارشات، شایعات دیگری حاکی از این است که اپل مک پرو های اپل سیلیکون را با اندازه نصف های مک پرو های اینتل خواهد ساخت ولی پردازشگرهای بسیار قوی تری را برای آنها به کار خواهد گرفت. بر این اساس گفته می‌شود که در سال ۲۰۲۲ باید منتظر مک‌پرو های ۳۲ هسته‌ای و در سال آخر ۲۰۲۱ منتظر آی مک های اپل سیلیکون باشیم.

بر اساس گزارش بلومبرگ انتظار می رود اپل در آینده چیپ های اپل سیلیکون با سرعتی بسیار بیشتر از کامپیوترهای PC با چیپ به اینتل را بسازد.  بلومبرگ که به نام منابع خود اشاره‌ای نمی‌کند در ادامه مشخص می‌سازد اپل در حال توسعه و ساخت مدل های متنوعی از پردازشگر های اپل سیلیکون برای استفاده در مدل های مختلفی از کامپیوترهای آینده خود می باشد.

این منابع می گویند که اپل ممکن است در ارتباط با ساخت چیپ های اپل تا سال ۲۰۲۲ به پیشرفت‌های چشمگیری برسد و پردازشگرهای فوق‌العاده قدرتمندی را بسازد که دارای هسته های مرکزی بسیار زیادی هستند.  قصد اپل برای سال ۲۰۲۱ ارائه مک بوک پرو های جدید اپل سیلیکون و آی مک ها بسیار پیشرفته اپل سیلیکون می باشد.

بر این اساس مک پرو فوق العاده قدرتمند ۳۲ هسته ای انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ به بازار آید که گفته می شود از لحاظ توانایی های گرافیکی نیز پیشرفت های قابل توجهی را عرضه خواهد نمود. بر اساس گزارش بلومبرگ مک پرو های آینده در بالاترین حالت قدرتمندی خود می توانند روند های گرافیکی ۶۴ تا ۱۲۸ هسته ای را حمایت کنند.

مک بوک ایر های M1 و مک بوک پرو ۱۳ اینچ اپل سیلیکون در حال حاضر دارای هفت یا هشت هسته می باشند و قدرتی معادل کامپیوتر های میان رده را دارند.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1629740242